poniedziałek, 7 października 2013

Groch z kapustą czy kapusta z grochem?

Nie wiem na co miałam większą ochotę, na groch czy na kapustę? Z tego niezdecydowania postanowiłam połączyć obie zachcianki i po staropolsku wyszła z tego niezła kapusta z grochem. A może groch z kapustą...?

kapusta kiszona
groch łuskany
cebula
sól, pieprz
ziele angielskie, liść laurowy
majeranek
tłuszcz do smażenia
woda

Kapustę zagotowałam do miękkości z dodatkiem ziela angielskiego i liścia laurowego. W osobnym naczyniu ugotowałam groch, tak aby był miękki, ale nie paćkowaty. Następnie wymieszałam ze sobą kapustę i groch (nadmiar wody odlać, jeśli się nie wygotuje). Na patelni zarumieniłam posiekaną cebulę, dodałam do reszty. Doprawiłam przyprawami- solą, pieprzem, majerankiem do smaku. 































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli już zbłądziłeś w bastaleny strony, jesteś o komentarz mile poproszony ;)

Drogi "Anonimie" Ciebie też nie minie. Wpisz, proszę, w komentarzu chociaż swoje imię ;)