wtorek, 5 listopada 2013

Red Groats Stuffed Peppers

Dla znudzonych ziemniakami, ryżem i makaronem. Faszerowana papryka to zapewne żadna nowość. Ale ja z kaszą robię ją po raz pierwszy i uważam, że jest fantastyczna. Doskonale sprawdzi się jako przystawka albo dodatek do dania głównego. 

Papryka faszerowana #1

2 czerwone papryki
100g kaszy gryczanej
kilka grzybów suszonych
1/2 cebuli
ząbek czosnku
1/2 szklanki startego żółtego sera
2 plasterki żółtego sera
przyprawy do smaku
1 kostka rosołowa

Kaszę ugotowałam z dodatkiem kostki rosołowej.
Grzyby namoczyłam we wrzątku. 
Następnie pokroiłam je drobno i podsmażyłam razem z posiekaną cebulą i startym ząbkiem czosnku.
Do grzybów dodałam kaszę i razem podsmażyłam ok. 3 min.
Na koniec dodałam starty żółty ser i lekko wymieszałam.
Doprawiłam do smaku (pieprz, sól itp.)
Paprykom ścięłam górę, wycięłam gniazda nasienne i wypełniłam je nadzieniem z kaszy.
Nafaszerowane papryki przykryłam plastrem sera i zapiekłam w 150st. przez 30 min.


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Powiązane posty:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli już zbłądziłeś w bastaleny strony, jesteś o komentarz mile poproszony ;)

Drogi "Anonimie" Ciebie też nie minie. Wpisz, proszę, w komentarzu chociaż swoje imię ;)